برگزاری جشن‌های میلاد امیرالمؤمنین(ع) در 20 بقعه متبرکه همدان
کد خبر: 4195459
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳

برگزاری جشن‌های میلاد امیرالمؤمنین(ع) در 20 بقعه متبرکه همدان

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: همزمان با ایام فرخنده میلاد حضرت علی(ع) در 20 بقعه متبرکه همدان مراسم جشن برگزار می‌شود.

مسئول روابط  عمومی اداره کل  اوقاف و امور خیریه همدان امیر مهدوی، مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و فرخنده میلاد امام علی(ع)، اظهار کرد: همزمان با این ایام فرخنده در 20 بقعه متبرکه همدان جشن‌های ایام ولادت امیر مؤمنان علی(ع) برگزار می‌شود.

وی از اعزام 20 مبلغ بومی به بقاع متبرکه همدان در این ایام فرخنده خبر داد و گفت: برگزاری برنامه‌های جشن، سخنرانی، برگزاری نماز جماعت، پاسخگویی به سوالات دینی و شرعی و ... از دیگر برنامه‌های این ایام در بقاع متبرکه خواهد بود.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان به اجرای برنامه‌های مختلف در راستای نیت واقفان در سه شهرستان همدان، ملایر و نهاوند اشاره کرد و گفت: در شهرستان ملایر از محل نیت واقف خیراندیش سیف‌الدوله کمک به بیماران نیازمند انجام می‌شود.

وی توزیع 300 بسته ارزاق در امامزاده عبدالله همدان در بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده و در شهرستان نهاوند نیز توزیع 250 بسته ارزاق در بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

مهدوی همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی در بقاع متبرکه، توزیع شربت و شیرینی، ایستگاه‌های فرهنگی، غبارروبی و عطر افشانی بقاع متبرکه و... را از دیگر برنامه‌های این ایام در بقاع متبرکه برشمرد.

انتهای پیام
captcha